1 Nisan 2012 Pazar

zaman bizi mahvediyor onbaşım

Şimdi ne olacak onbaşım? Zaman bizi tüketiyor. Zaman bizi mahvediyor. Zaman her şeyi mahvediyor. Zamanı satın alamıyoruz ki onbaşım. Zamanı sadece fakirler satın alabilir demişti bilge. Evet onbaşım. Zaman sadece fakirlerin satın alabileceği kadar pahalıymış, yeni anladım. Zamanı satın alamayacak kadar zengin olduğumu da yeni anladım onbaşım. Bugün yarınken bana her şey düzelecek aldırma demiştiniz. Bugün dün olmak üzere ama hâlâ hiçbir şey düzelmedi. Umut dolu gözlerle nasıl da bakıyorsunuz onbaşım. Sanki hâlâ umut var gibi. Bu geceden sonra da sabah olacak gibi. Yelkovan sizi kovalamıyor gibi. Saçmalıyorum onbaşım. Bugünler dün olmaya devam ediyor ve siz bugün yarın olan günlere umutla bakıyorsunuz. Sahi siz çocuk musunuz onbaşım? Yoksa ben mi büyümeyi yanlış anladım? Yoksa bana büyümeyi yanlış mı anlattılar? Neden böyle oldun onbaşım? Gitgide küçülen dünyada gitgide büyüyen bir yalnızlığın içine neden düştüm? Su başında susuz kalışım neden?  İyice saçmaladım onbaşım. Af buyurun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder